

TENK HVIS … Hva får du om du putter en oppvekst i Egersund sammen med tusenvis av menneskemøter oppi en gryte? Du får gryteretten du ikke visste fantes.
Nå skjer det igjen! På Grand Scene. I Egersund. Med en av byens egne bak mikrofonen. Som Knut sier det selv: TENK HVIS vi kunne blitt enda bedre til å le av oss selv? Det er mye rundt oss vi finner latterlig, men det er lite vi ler av. Og mye av det vi egentlig går og gnager på passer mye bedre inn på Svåheie. Skal vi ikke bare gjøre alt vi kan for å skape enda flere fine dager – mens vi fortsatt har muligheten? Gled deg til et annerledes show med humor, herlige, ærlige og passe smarte betraktninger fra en av landets ypperste formidlere. Vel møtt alle mann alle! Dette vil du rett og slett ikke gå glipp av.